O BLOGU

                                                            

ŠTA JE BLOG I ČEMU SLUŽI

                                            

Blog je elektronski dnevnik gde možete da stavite javno vaše  mišljenje, iskustva ili diskotovanje o nekoj temi.  Svaki blog ima svoju određenu temu .  Veliki deo blogova omogućava svojim posetiocima tj pratilacima da napišu svoj  komentar tj  misljenje na određenu temu  na taj način  se ostvaraju   male zajednice koje diskutuju o tim  temama  kojima se blog bavi.  

Zbog toga su se blogovi vremenom toliko postali popularni način diskutovanja.

Između autora (ili grupe autora) i posetilaca bloga, blog omogućava komunikaciju na lakši način. On omogućava da svako na jednostvan način iskaže svoje mišljenje na internetu, bez posebnih tehničkih znanja.

Prema podacima iz februara 2011. godine postojalo je preko 156 miliona javnih blogova. U februaru 2014. je postojalo oko 172 miliona Tambler i 75,8 miliona Vordpres blogova širom sveta. Prema kritičarima i drugim blogerima. 

Bloger je najpopularniji servis za blogovanje koji se danas koristi. Ideju za svoj blog dobila sam za vreme karantina,kad sam uvidela koliko su moji vršnjaci nesigurni u sebe i koliko je karantin doveo do povećanja zatvorenosti i povlačenja u sebe. 

Napočetku mi je ovo bilo novo iskustvo ali videla sam koliko mladima ovo pomaže i koliko je samo dovoljno saslušati druge. Meni je veoma lako bilo da se otvorim  i kažem svoje mišljenje o nečemu dok možda nekome nije, pa  blog dobro dođe  da se pobedi strah i stvori komunikaciju sa ljudima. 

 


Коментари

Популарни постови